Povrati i reklamacije
Ako prilikom prve upotrebe ustanovite da je proizvod kojeg ste dobili neispravan ili istim niste zadovoljni, molimo vas da nas kontaktirate i slijedite navedene korake.
Pošaljite nam informacije s brojem narudžbe ili brojem računa i opisom reklamacije emailom na brunna.essentials@gmail.com
Temeljem vašeg opisa i informacije, proizvod ćemo zamijeniti novim ili ćete dobiti povrat novca.
Ako je pošiljka oštećena u transportu (oštećenja vidljiva pri preuzimanju pošiljke), molimo vas da u tom slučaju istu ne preuzimate, a zatim nas i kontaktirate u što je moguće kraćem roku kako bismo provjerili stanje pošiljke i poslali novu.
Reklamaciju pošiljke oštećene pri transportu do navedene adrese obavezno je prijaviti prodavatelju u roku od 3 dana od preuzimanja pošiljke. Mi ćemo se potruditi i vjerujemo da ćemo u takvim situacijama na obostrano zadovoljstvo riješiti Vašu reklamaciju.
